גוונים בשיער

הכל על גוונים אדומים לשיער

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

רונן פלג מסביר על כל מה שחשוב לדעת על הצבע האדום בשיער. גווני האדום באופנת השיער הם הגוונים המבוקשים והחמים ביותר השנה.

יותר ויותר נשים בוחרות בגוון העז במטרה ליצור לעצמן "לוק" טרנדי ועכשווי, כשעוצמת האדום תשתלט על השיער ותיצור אפקט של ברק ועומק יוצאי דופן.

למה גוונים אדומים הם הטרנד הבולט כשמדברים על עיצוב שיער?

יותר ויותר נשים בוחרות בגוון העז במטרה ליצור לעצמן "לוק" טרנדי ועכשווי, כשעוצמת האדום תשתלט על השיער ותיצור אפקט של ברק ועומק יוצאי דופן. השינוי מתחיל בחשיבה הפנימית. האופנה שכובשת אותנו מביאה טרנד מאוד עדכני ומבחר עצום של אדומים שמהם ניתן כמובן לבחור באופן אינדיבידואלי.

תרכובת האדום כוללת בתוכה פיגמנט כחול, אשר ככל שיהיה דומיננטי יותר (ביחס ובכמויות) כך יהפוך הגוון האדום הנקי והצלול לגוון סגול עמוק וכהה יותר. הכחול משפיע בעוצמתו על הגוון שנוצר ובהשתלבותו על השיער מקרין בהשתקפותו את ההילה הכחולה. 

  • ניתן להשיג אפקט של סגול עמוק בבחירת צבע לשיער אדום המכיל בתוכו פיגמנט כחול במינון המתאים בהתאם להמלצות החברות היצרניות. 
  • אפקט של גוון אדמוני על בסיס ג'ינג'י ניתן להשיג על ידי שימוש בצבע שיער אדום המכיל בתוכו פיגמנט זהב. השילוב של השניים יוצר גוון כתום ואופנתי במיוחד. 

קיימות שיטות צביעה רבות ומגוונות וליצירת האדום. אני בחרתי בשיטה שאני קורא לה RED POINT COLOR בעזרתה אני יכול ליצור אפקטים מיוחדים של מספר גווני אדום בטכניקת צביעה מתקדמת, תוך בחירה של אזורים מסוימים על מנת שניתן יהיה להדגיש את קווי השיער באורכים ובקצוות, בהתאמה למבנה התספורת ולטקסטורה שבה. 

מענה למספר שאלות נפוצות:

האם בחודשי החורף הגוון האדום יהיה יציב יותר מאשר בחודשי הקיץ?

  • באופן כללי ניתן לומר שהצבעים הדומיננטיים כמו האדום יחזיקו מעמד זמן רב יותר על השיער בחודשי החורף זאת מכיוון שאין חשיפת מרובה לשמש ופחות מבלים בים או בבריכה (בשחייה).

האם גווני האדום מכסים שיער שיבה?

  • צבעי שיער המורכבים מפיגמנט אופנתי יכסו שיער שיבה באופן מושלם על ידי שילוב של גוון טבעי לתערובת. יחסי ערבוב נכונים בהתאם לכמות השיער השיבה הקיים יבטיחו תוצאה וכיסוי מושלמים. בעיקרון, צבעי שיער המוגדרים כ"אופנתיים" לעיתים יכסו באופן חלקי את השיבה ולכן ישנה חשיבות לקרוא היטב את הוראות היצרן. 

האם לאחר צביעה לאדום ניתן לחזור לגוון הטבעי של השיער?

  • כן. זאת במידה והגוון הטבעי יהיה כהה יותר. בבחירת גוון צבע טבעי המורכב גם מפיגמנט נגדי כמו הירוק מאפשר "מחיקת" הגוון, תוך השתלטות של החום הטבעי, שהוא כאמור, הכהה יותר. הפיתרון מעניק כיסוי זמני לשיער ויש צורך לחזור על הפעולה בהתאם לקצב הדהייה.

למה דווקא בתקופת החורף האדום חוזר לשלוט באופנת השיער?

  • צבעים הם עניין של אופנה והם נבחרים על ידי אנשי מקצוע מתחומים שונים (סטייליסטים/מאפרים/מעצבים ועוד). איפור בצבעים עדינים וטבעיים יותר תהיה עדיפה ויותר מקובלת ולכן יצירת קונטרסט והבלטה של השיער תהיה עם שימוש בגווני האדום. זה עניין של אופנה ובחירה אישית ובגדר ההמלצות של אנשי המקצוע מרחבי העולם כולו. 

האם שימוש בגווני אדום בצביעת שיער מחייבת הוצאה כספית נוספת?

  • ההוצאה הכספית והעלות של צביעת השיער תלויה במספר גורמים: סוג הצבע, החברה היצרנית, הטכנולוגיה, הכמויות שנבחרו לשימוש, אורך השיער, שיטת הצביעה ועוד - כך שלא ניתן לענות במדויק על שאלה זו. קיימת סדרת צבעים שעלות השימוש בה גבוהה יותר, ומומלץ לברר כמובן את העלויות כבר בתהליך קבלת ההחלטות על שינוי הצבע בשיערך.

 



זקוקה לייעוץ? אני פה בשבילך

חייגי 03-5352715

אשמח לעמוד לשרותך בכל עניין ושאלה.

השאירי פרטים וטלפון ואחזור אלייך בהקדם.