התאמת תספורת וצבע לשיער

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

בחירה נכונה של עיצוב תספורת בהתאם למבנה הפנים והתאמת הצבע לשיער.

במספרה, התספורת החדשה נראתה נפלא, אבל אחרי החפיפה הראשונה גילית שיש לך אסון טבע על הראש, ואת צריכה להשקיע המון זמן כדי להיראות טוב. איך תימנעי מזה ותשיגי בדיוק את הצבע והתספורת שאת רוצה?

צבע השיער, המירקם, סגנון התספורת והעיצוב הסופי יוצרים את הרושם הראשוני וחושפים חלק מאישיותך ומסגנון החיים שלך. להשגת מראה נכון כדאי שתקפידי על מספר כללים איתם תוכלי ליצור את הרושם הנכון.התאמת תספורת וצבע לשיער

בחירת צבע השיער:

החליטי לפי הטעם האישי שלך. בחרי את הצבע לשיערך בהתאם לטעם האישי שלך. חשוב שתהיי בטוחה בגוון החדש שאת בוחרת ושתהיי שלמה עם ההחלטה לגביו.

כהה או בהיר, אטום או שקוף ככל שיהיה הצבע הנבחר, הדבר החשוב מכל הוא עניין ההרגשה הפנימית והמשיכה שלך אליו.

בחני את עוצמת הברק. האם הצבע הנבחר בוהק מדי? האם הפיגמנט (הגוון השולט) נראה מתאים לסגנון החיים שלך? תוכלי כמובן לבצע השוואה בין המצב שקיים בשיערך לבין מה שמוצג בקטלוג הצבעים, אותו כדאי לבחון מקרוב ובתשומת לב רבה.

בחני את הגוון השולט בצבע הנבחר. האם הצבע האדום, לדוגמא, נועז מדי? האם הגוון השחור ייראה דרמטי מכפי שהנך מעוניינת שיהיה? בצעי בדיקה מקדימה של הגוונים הרלוונטיים לשיערך ובחרי את המתאים ביותר.

שאלי לגבי יציבות הצבע. חשוב לברר מה תהיה עמידות הצבע הנבחר בשיערך. קיימים צבעים שהמבנה המולקולרי ממנו הם עשויים עלול ליצור דהייה מוגברת ובלתי רצויה - שאלי לגבי הפורמולה, החברה היצרנית ובצעי השוואה בין מוצרים שונים, על מנת שתוכלי להשיג את מבוקשך.

סגנון התספורת:

מהם הטרנדים העכשווים? לקראת בחירה של סגנון העיצוב החדש לשיערך, כדאי לעיין בקטלוגים בהם ניתן לצפות במגמות העכשוויות בתחום עיצוב השיער והאופנה. מומלץ לזהות את המגמה ולבחור מתוך ההצעות השונות את העיצוב שמושך אותך במיוחד.

איזה אורך? האם לאחר התספורת תוכלי לאסוף את שיערך? האם את מעדיפה "פוני" במצח? האם יצירת מרקם של שיער מתולתל יצור את המראה הנכון עבורך? כדאי לבחון מבין כל האפשרויות הקיימות את הפריזורה הנוחה ביותר.

מה ההשלכות? האם לאחר גזירת השיער תוכלי לעצב את שיערך לבד בבית ללא תלות במספרה? האם קו הגזירה יגרום לכך שתהיי חייבת להשתמש במוצרי עיצוב להשגת המראה? האם ייבוש טבעי כבר לא יהיה ניתן להשגה? שאלי את כל השאלות האפשריות בכל הקשור לתהליכים השונים מבחינת השינוי המתבצע.

זכרי, בסופו של התהליך את תתמודדי עם התוצאות שיושגו עבורך. לכן, בדיקה מקדימה של כל הפרמטרים תביא לידי כך שתהיי מעודכנת בכל הפרטים עד להשגת עיצוב השיער הנכון והמתאים ביותר מבחינתך.



זקוקה לייעוץ? אני פה בשבילך

חייגי 03-5352715

אשמח לעמוד לשרותך בכל עניין ושאלה.

השאירי פרטים וטלפון ואחזור אלייך בהקדם.