החלקה יפנית

החלקה יפנית

דירוג משתמשים: 5 / 5

Star activeStar activeStar activeStar activeStar active
 
שיער חלק הוא תסרוקת שמתאימה לכל אירוע, ותמיד קל לסדר ולסרק אותו. לכן, אין זה פלא כי לא מעט נשים ונערות נושאות עיניהן אל המראה החלק ומחפשות דרכים להחליק את שיערן כך שייראה חלק וגולש, ללא צורך בשימוש במכשירים מיוחדים בכל בוקר. מי שמעוניינת בשיער חלק שיראה טבעי ויהיה נוח לסידור, יכולה לחשוב על החלקה יפנית. החלקה יפנית היא ללא ספק הפתרון הטוב ביותר למי שמעוניינת להחליק את השיער ובכל זאת גם לשמור עליו.

מהי החלקה יפנית

למעשה, החלקה יפנית היא שיטה להחלקת שיער לצמיתות אשר פותחה על ידי מעצבת שיער יפנית מאוסקה, ומכאן שמה. השיטה הזו תפסה תאוצה מיד בכל יפן ומשם התפשטה לכל העולם המערבי וכבר לא ניתן היה לעצור את התופעה. כיום ניתן לעבור החלקה יפנית בכל מספרה או מכון לעיצוב שיער המתמחה בהחלקות יפניות.

החלקה יפנית כוללת תהליך במהלכו מחדיר מעצב השיער חומר מיוחד לתוך סיב השיערה המשנה את המבנה שלה מבפנים. במקביל להחדרת החומר הכימי, מוחדרים גם חומרים מזינים ומשקמים לשיער כגון מינרלים וויטמינים שונים הפועלים כחומרי הגנה לשיער ומשקמים שיער פגום. באופן הזה, החלקה יפנית למעשה עובדת בשני מישורים: היא גם מאפשרת עיצוב שיער חלק ונוח, בעל מראה מבריק וזוהר לאורך זמן, וגם מטפלת בשיערות הפגומות, מגינה על השיער ומשקמת אותו, ובכך תורמת בעצם לבריאותו.

כיצד מתבצע תהליך של החלקה יפנית?

במספרה, לוקח מעצב השיער מיישר קרמי מיוחד בעזרתו הוא מחליק את השיער. המכשיר הזה שומר על חום אחיד ומווסת, ועל כן, איננו פוגע או פוגם בשיער וגם לא שורף או מייבש אותו. זאת בניגוד לשימוש במייבש שיער או מגהץ שיער, אשר שורפים את השיער ופוגמים בו, בייחוד כאשר נעשה בהם שימוש יומיומי.

סוגים שונים של החלקה יפנית

כדאי לדעת כי בשוק קיימים סוגים שונים של החלקות בכלל (למשל החלקה יפנית, החלקה ברזילאית, החלקה צרפתית), וסוגים שונים של החלקה יפנית בפרט. ככלל, כל שיטות ההחלקה היפנית מתבצעות באותו האופן ועובדות על פי אותו תהליך, וגם התוצאות שלהן דומות (בתנאי שהן נעשות בידי אדם מקצועי אשר עבר הכשרה לכך, והשימוש הוא בחומרים מקוריים בעלי תו תקן ולא מזוייפים). אם אתם שומעים על סוג מסוים של החלקה יפנית, זה בדרך כלל סוג שמשתייך לחברה מסוימת אשר פיתחה את סוג ההחלקה הזה.

אז מה עושים עכשיו?

בחרת לבצע החלקה יפנית? בחירה טובה. עכשיו כדאי לברר איזה סוג של החלקה יתאים לך ביותר, באמצעות ייעוץ מקצועי של מעצב שיער מנוסה. חשוב מאד! לפני שאת מתחילה בתהליך, לברר את תו התקן של חומרי ההחלקה ולוודא כי מי שמבצע אותה הוא אדם מוסמך לכך אשר עבר הכשרה מתאימה. אצלנו תוכלי להיות בטוחה באמינות המוצרים ואיכותם, ובמקצועיות וניסיון אנשי המקצוע! התקשרי עוד היום!



זקוקה לייעוץ? אני פה בשבילך

חייגי 03-5352715

אשמח לעמוד לשרותך בכל עניין ושאלה.

השאירי פרטים וטלפון ואחזור אלייך בהקדם.