Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive

רונן פלג מעצב השיער, החל את דרכו המקצועית בשנת 87'. פלג התחיל במסלול עבודה אינטנסיבי במספרות מובילות בתל אביב ובגבעתיים ולאחר שצבר ניסיון וידע מקצועי החליט להשתלב במערך ההדרכה של חברת מוצרי השיער העולמית WELLA .רונן פלג עיצוב שיער

במסגרת תפקידו הדריך מעצבי שיער בכל רחבי הארץ והעביר סמינרים מקצועיים בתחומים השונים. בהמשך ,בחר להיות עצמאי בדרכו ופתח מספרה במרכז העיר ראשון לציון שם עבד כ- 9 שנים. בשנים אלו ניהל את המקום ואת עובדיו ומפעם לפעם יצא לחו"ל לביקור בתערוכות שיער, השתלמויות מקצועיות,רכש מיומנויות והעמיק את הידע שצבר עם הזמן.

בפרק הזמן כעצמאי שימש גם כמדריך מקצועי חיצוני בחברת INDOLA וגם במסגרת זו העביר הדרכות לאנשי מקצוע במרכז ההדרכה של החברה בתל אביב. בין היתר רכש זיכיון של המותג מישל מרסייה ופתח את סניף תל השומר. מאז ועד היום משתתף בתצוגות שיער, צילומי קולקציה של אופנת שיער 2005-6, התארח בתוכניות טלוויזיה כמו מהפך, יאיר לפיד ואחרים.

במהלך הקריירה המקצועית להעשרת הידע,בחר ללמוד איפור קולנוע במסגרת הסטודיו של מארי הלן וידע זה מאפשר לו ליצור את האופנה מתוך הבנה כוללת ויכולת למיצוי הפוטנציאל של לקוחותיו.

כיום המספרה הממוקמת במרכז גני תקווה שעוצבה באינטימיות מגיעות לקוחות מכל חלקי הארץ כדי ליהנות משירות מקצועי ברמה גבוהה בתחומי הצבע, ההחלקות, התספורות והתוצאות מדברות בעד עצמן.

"כל לקוחה שמגיעה אליי מקבלת יחס אישי וטיפול מקצועי בלתי מתפשר בשיער על מנת שהתוצאות יהיו מושלמות. אני לא יכול לחיות עם פשרות… יש לא מעט אתגרים מקצועיים והם אלו שמביאים אותי לכדי שבירת שיאים בכל יום מחדש. על מנת שניתן יהיה להשאיר חותם ולהעניק את הטוב ביותר ברמה האישית והאינדיבידואלית ככל האפשר. אני לא מוותר על שלבי אבחון שיער, ביצוע עבודה מוקפדת והשגת סיומת מושלמת לכל עבודה אותה אני מבצע עבור לקוחות המספרה"

רונן פלג נחשב למומחה בתחום ההחלקות בכל השיטות, עיצוב תספורות על פי מבנה פנים ומבנה השיער, צביעת שיער בטכניקות מגוונות ומתקדמות….

 

אשמח לעמוד לשירותך בכל עניין ועיצה

בברכה

רונן פלג - עיצוב שיער

מומחה החלקה יפנית, עיצוב שיער בקו חדשני ומודרני.

 



החלקה יפנית

דירוג משתמשים: 5 / 5

Star activeStar activeStar activeStar activeStar active
החלקה יפנית הינה החלקת שיער המהווה בשורה אמיתית לאלפי נשים בעלות שיער מקורזל או מתולתל החולמות על מראה שיער חלק, גמיש ומבריק. החלקת שיער יפנית בשיטה זו מאפשרת לאותן נשים שעברו את הטיפול להיפטר ממכשירי פן ומחליקי שיער למינהם והכי חשוב, חיסכון רב בזמן של התעסקות עם עיצוב השיער כל יום מחדש. הבשורה בהחלקת שיער יפנית הינה הזנה מסיבית של סיב השיערה מבפנים והחדרת קולגונים וויטמינים ושאר חומרי הזנה החיוניים לשיער ובכך משמרים ומעשירים את גמישות השיער והברק הטבעי של השיער לאורך זמן.

זקוקה לייעוץ? אני פה בשבילך

חייגי 03-5352715

אשמח לעמוד לשרותך בכל עניין ושאלה.

השאירי פרטים וטלפון ואחזור אלייך בהקדם.