Hair Extesion Full Hair

תוספות שיער, שיער שופע ומלא נפח

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

תוספות שיער משמשות כיום להשגת מראה שיער שופע ומלא נפח.. זה כבר לא אותו חלום שהיה. מה שלא ניתן היה במשך שנים רבות להגשים או כמעט בלתי אפשרי לביצוע, היום זה הפך להיות פעולה פשוטה וקצרה, במהלכו של ביקור אחד במספרה והחלום הופך מיד למציאות אמתית חיה נושמת ומלאת חיוניות.

עבור מיליוני נשים בעולם ובישראל הומצא פתרון אופטימאלי ליצירת שיער שופע ומלא. בזכות טכנולוגיה מתקדמת ואיכות שיער 100% טבעי, בריא וחזק, אפשר להשיג תוצאות מרשימות ולהתחדש במראה אופנתי בכל הקשור לעיצוב השיער זו מהפכה של ממש. בזכות הפיתוחים האחרונים של יצרנים מובילים, אנחנו מעצבי השיער מסוגלים להציע פתרון מושלם לנשים בעלות שיער דק ודליל. להפוך את החלום למציאות ולתת מענה שמחזיק לאורך זמן עם אפשרות לתחזוקה ולטיפוח השיער ברמה גבוהה וללא מגבלות.
הבשורה – תוספות שיער איכותיות המשווקות לפי צבע, טקסטורה ואורך וניתנות להתאמה לכל סוגי השיער ומאפשרות בכל מצב נתון להשיג מראה שיער אופנתי ועדכני. בטכניקות הדבקה והצמדה של התוספות והחיבור לשיער הטבעי שקיים לקוחות רבות מחזירות לעצמן את הביטחון העצמי ומרגישות פשוט נפלא.
האפשרויות – מילוי חלק עליון במקרים של שיער דליל מאוד וחלש. כאשר המטרה היא להקנות יותר נפח ועיבוי של השיער. עיבוי של מקומות עדינים כמו הצדעיים ואזור המצח. על ידי הצמדה נכונה של התוספות במקומות הרגישים אפשר להשיג מראה שופע ומלא יותר של שיער בהתאמה לטקסטורה הקיימת ובהתאמה למבנה השיער הקיים ולגוון שבו. הארכת שיער בחלק האחורי, בעורף במטרה להשיג יותר אורך ו"בודי" . התוספות מוצמדות היטב בצמוד לקרקפת, שימוש בכמות נכונה של תוספות שיער הלקוחה לא תרגיש בתחושה של "כבדות" ומשקל סיטואציה שבהחלט יכולה ליצור התנגדות מצד הלקוחות הפוטנציאליות.
ההבטחה לאחר ביצוע – נוחות מקסימאלית, אפשרויות לעיצוב השיער ללא הגבלה באופן עצמאי, עמידות של החיבורים בין התוספת לשיער הטבעי לאורך זמן והכי חשוב שיפור משמעותי של ההרגשה הכללית מצד הלקוחה.
עלויות – חישוב עלות העבודה במספרה מבוסס על זמן העבודה הנדרש לביצוע וכמות השיער שנבחר ( התוספת ) שנדרשת להשגת התוצאות בהתאם למצב השיער. ההשקעה בשיער מצדיקה את עצמה והשימוש ארוך הטווח ייחשב גם הוא לתמורה מלאה עבור הלקוחה.



זקוקה לייעוץ? אני פה בשבילך

חייגי 03-5352715

אשמח לעמוד לשרותך בכל עניין ושאלה.

השאירי פרטים וטלפון ואחזור אלייך בהקדם.